01 bestellingen
Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen, wat nu?
Wanneer u de bevestigingsmail van de verzending niet hebt ontvangen, dan kan het zijn dat deze wordt tegengehouden door de spamfilter van uw e-mailprogramma. Wij adviseren om uw spammails te controleren. Mocht u er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Het is mogelijk om uw bestelling nog te wijzigen, indien deze nog niet te ver in het proces is. Neem dus zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan telefonisch via 09 336 23 10 of u kan ook een mailtje sturen naar info@joostarijs.be. Als de wijziging is gelukt krijgt u een bevestigingsmail van ons.
Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen aan mijn bestelling?
Ja, dat kan. Bij ‘stap 3. Afrekenen’ kan u in het vak ‘extra info’ toevoegen welke boodschap u wenst.
Kan u uw patisserie aan huis laten bezorgen?
Deze worden aan huis of kantoor geleverd door onze chauffeur. Neem contact op via info@joostarijs.be voor de leveringstarieven.
Welke producten kunnen verzonden worden en welke niet?
Alle pralines, macarons, koekjes, chocolade-artikelen en confiserie kunnen verzonden of besteld worden voor afhaling in onze winkel in Gent. Alle patisserie en ijsproducten kunnen enkel besteld worden voor afhaling in onze winkel in Gent.
Zijn de betalingen beveiligd?
Alle betalingen via onze site zijn beveiligd dankzij de online betalingsdienst Stripe. Alle informatie wordt door Stripe versleuteld volgens een protocol dat voldoet aan de hoogste veiligheidsnormen. Het nummer van uw bankkaart wordt niet bewaard.
Hoe kan ik bestellen via uw website?
U kan onze creaties bestellen via onze online shop: www.joostarijs.be Onze collectie bestaat uit verschillende categorieën (patisserie, chocolade, pralines, macarons, confiserie, ijs, koekjes). Zodra u uw selectie gemaakt heeft en de producten aan uw mandje hebt toegevoegd, kan u uw bestelling bevestigen in slechts enkele stappen. Opmerking: elke bestelling kan slechts op één adres geleverd worden. Het is dus niet mogelijk om voor één bestelling meerdere leveringsadressen te kiezen. Als u dit toch wilt, dient u twee of meerdere bestellingen te plaatsen.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kan uw bestelling betalen per bankkaart: Bancontact, Visa, Mastercard, American Express, IDEAL en SOFORT. Ook Paypal behoort tot de mogelijkheden.
Kan ik een taart personaliseren?
U kan hiervoor kiezen tijdens het aankoopproces, eens u de keuze van het aantal personen hebt ingevoerd. Hieronder kan u aanvinken of de taart al dan niet gepersonaliseerd moet worden met een plakketje. U hebt keuze tussen : "proficiat" - "gelukkige verjaardag" of "happy birthday". Hiervoor betaalt u een meerkost van € 3,00.
Wat betekenen de woorden “Opgelet! Dit product is niet verzendbaar”?
Omdat dit product te delicaat is, kan dit niet verzonden worden. Dit product kan echter wel online besteld worden om op een opgegeven tijdstip op te halen in onze winkel in Gent.
Is mijn bestelling gevalideerd?
Zodra uw bestelling gevalideerd is, ontvangt u een bevestigingsmail.
Hoe groot kan mijn bestelling zijn?
Zoveel u wenst, indien het om erg grote bestellingen gaat, dan raden wij u aan contact met ons op te nemen.
02 contact
Hoe kan u ons bereiken?
U kan ons bereiken van maandag tot zaterdag van 9u tot 18u30 of via info@joostarijs.be. Mails worden doorgaans beantwoord binnen de 48u. Voor dringende vragen kan u ons telefonisch bereiken op +32 (0)9 336 23 10.
Werken bij Joost Arijs?
Stuur uw motivatie en cv naar info@joostarijs.be.
Kan ik stage volgen in het atelier van Joost Arijs?
Als u stage wenst te volgen, kan dit enkel via een erkende opleiding en binnen het aantal beschikbare plaatsen op dat moment. Voor meer informatie mail naar info@joostarijs.be.
Ik ondervind een technisch probleem tijdens mijn aankoopproces.
Onze technische dienst staat tot uw beschikking via info@joostarijs.be of telefonisch via +32 (0)9 336 23 10
Worden er workshops georganiseerd door Joost Arijs?
Momenteel organiseren wij geen workshops.
Is het mogelijk uw atelier te bezoeken?
Wij organiseren geen bezoeken. In ons atelier gelden erg strenge voedsel-, hygiëne- en veiligheidsvoorschriften.
03 producten
Biedt u vegan producten aan?
Wij bieden momenteel orangettes met fondant chocolade aan.
Gebruikt u gelatine?
In enkele van onze producten gebruiken wij gelatine.
Biedt u suikervrije producten aan?
Wij bieden een tablet van zwarte chocolade aan die gemaakt is op basis van maltitol (een glutenvrije zoetstof op basis van granen).
Kunnen uw producten allergenen bevatten?
Onze producten kunnen sporen bevatten van noten, melk, soja en gluten. Deze worden telkens vermeld op alle producten en op de website.
Hoe wordt uw patisserie gemaakt?
Onze patisserie wordt gemaakt met veel liefde in ons atelier te Gent, grenzend aan de winkel.
Wat is de uiterste houdbaarheidsdatum van uw producten?
Wij gebruiken geen bewaarmiddelen in onze producten, daarom kan de houdbaarheidsdatum van product tot product variëren, afhankelijk van de vulling en samenstelling. Onze pralines zijn houdbaar tot 3 weken na aankoop. Onze macarons kan u maximaal 5 dagen na de aankoop bewaren in de koelkast. Chocolade producten en de meeste koeken kunnen variëren tussen 3 maand en 6 maand. De houdbaarheidsdatum wordt vermeld op al onze producten.
Hoe kan ik uw macarons best bewaren?
Onze macarons dienen onderaan in de koelkast (ongeveer 4°C) in de oorspronkelijke verpakking bewaard te worden.
Hoe kan ik uw chocolade best bewaren?
Wij raden aan onze chocolade op een koele en droge plaats tussen 14° en 18° te bewaren. U kan onze chocolade ook onderaan in de koelkast bewaren. Laat ze in dat geval wel in de oorspronkelijke verpakking zitten.
04 verzendingen
Kan ik de leveringsdatum van mijn verzending zelf kiezen?
Bestellingen worden altijd door ons binnen de 2 werkdagen verzonden, zoals vermeld op onze website. Voor ons is het om praktische redenen niet mogelijk om verzendingen uit te stellen en/of op een later gekozen tijdstip te leveren.
Vertraging in onze leveringsservice.
Onze logistieke partners streven ernaar om alle bestellingen op tijd te bezorgen, wat in sommige gevallen betekent dat een bestelling bij het dichtstbijzijnde postkantoor of afhaalpunt wordt afgeleverd in plaats van bij u thuis. Wordt uw bestelling hierdoor beïnvloed, dan stelt de bezorger u op de hoogte en hebt u 14 werkdagen vanaf de bezorgdatum om uw pakje af te halen. Neem voor het afhalen van uw pakje alstublieft een identiteitsbewijs en het tracking nummer mee. Onze excuses voor het ongemak!
Wat houden de verzendingskosten in?
Wij vragen €15 per verzending binnen België. En doen er alles aan om de leveringskosten zo laag mogelijk te houden maar aangezien het om een delicaat product gaat, is dit niet evident. We hechten evenveel belang aan het verpakken van het product als het maken ervan zodat dit onder optimale omstandigheden kan verzonden worden. Voor een optimale bescherming worden al onze producten schokdempend verpakt in een isothermische doos en onder de juiste temperatuur, al dan niet met koelelementen. Voor verzendingen naar het buitenland hanteren wij onderstaande tarieven: Nederland: € 35 Luxemburg : €35 Frankrijk: € 35 Duitsland: € 35 Italië: € 35
Hoe worden de cadeaubonnen verzonden?
Onze cadeaubonnen worden verzonden met track & trace code via Bpost binnen de 2 werkdagen. Vandaar de verzendingskost van € 8,00.
Hoe wordt mijn bestelling verpakt voor verzending?
Wij verpakken uw bestelling in een doos met daarin een extra isolerende en schokbestendige laag. Dit, indien nodig, samen met de nodige koelelementen, afhankelijk van de te verzenden producten. Enkel zo kunnen wij onze producten in de meest optimale omstandigheden verzenden. Dit is meegerekend in de prijs van de verzending.
Hoe kan ik de verzending van mijn bestelling volgen?
De gegevens van uw bestelling worden u toegezonden van zodra uw pakket gekend is bij Bpost. U vindt er alle nodige informatie, zoals het tracking nummer en de verschillende stappen van het leveringsproces.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Enkel de packing list zal u bij uw bestelling vinden, hierop staan geen prijzen vermeld. Uw betaalbewijs wordt automatisch verstuurd na de betaling van uw bestelling. Indien u graag een factuur wenst te ontvangen dan hebt u de mogelijkheid om dit aan te vinken tijdens uw bestelling.
Wat moet ik doen als ik afwezig ben op de dag van de levering?
Indien de geadresseerde van de bestelling afwezig is op het ogenblik van de levering, wordt een bericht van aanbieding achtergelaten in de brievenbus met de informatie waar het pakje gedeponeerd werd. Het pakje blijft 14 dagen beschikbaar in het afhaalpunt vermeld op het achtergelaten bericht. De geadresseerde dient het pakje af te halen op het adres dat vermeld staat op het bericht van aanbieding of de status van uw bestelling.
Wat zijn de leveringstermijnen?
U dient online te bestellen indien u uw bestelling thuis wilt ontvangen. Indien u kiest voor verzending zal uw verzending door ons, binnen de 2 werkdagen verzonden worden. Van zodra uw pakketje aangemeld wordt bij Bpost, krijgt u hiervan een melding via mail en kan u uw bestelling volgen. De leveringstermijnen bedragen tussen 48 en 72 uur voor heel België. Voor een bestelling op maandag – verwachte levering op woensdag Voor een bestelling op dinsdag – verwachte levering op donderdag Voor een bestelling op woensdag – verwachte levering op vrijdag Voor een bestelling op donderdag – verwachte levering op maandag Voor een bestelling op vrijdag – verwachte levering op woensdag Voor een bestelling op zaterdag – verwachte levering op woensdag Voor een bestelling op zondag – verwachte levering op woensdag Voor andere landen reken je hier best een 2-tal dagen bij, afhankelijk van het land van bestemming. Opgelet !! Tijdens piekperiodes kunnen pakjes langer onderweg zijn dan voorzien.
Hoe worden uw producten vervoerd?
Wij proberen ervoor te zorgen dat uw bestelling binnen de 2 werkdagen geleverd kan worden op het opgegeven adres. Deze worden verpakt in een isothermische verpakking met koelelement. De verpakking die onze creaties beschermt, werd speciaal ontworpen om de temperatuur tussen 8 en 18 °C te houden. Hierdoor behouden uw chocolades en macarons hun uitzicht, geur en smaak.
Kan u uw patisserie aan huis laten bezorgen?
Deze worden aan huis of kantoor geleverd door onze chauffeur. Neem contact op via info@joostarijs.be voor de leveringstarieven.
Hoelang vooraleer uw leveringen aankomen?
Indien u kiest voor verzending zal uw verzending door ons, binnen de 2 werkdagen verzonden worden. Van zodra uw pakketje aangemeld wordt bij Bpost, krijgt u hiervan een melding via mail en kan u uw bestelling volgen. De leveringstermijnen bedragen tussen 48 en 72 uur voor heel België.
Wat bij schade of verlies?
Van zodra de bestelling het atelier verlaat, draagt JOOST ARIJS geen enkele verantwoordelijkheid voor verlies of beschadiging tijdens het transport, noch voor vertraging in de leveringen van de externe koerierdienst. JOOST ARIJS biedt geen garantie op het kunnen voldoen aan specifieke leveringsvereisten van de klant. Deze vinden steeds plaats op eigen risico van de klant.